Tuesday, January 13, 2009

13.01.09 - Sorry, lenge siden sist.


Heei alle sammen :)

Det e litt lenge siden eg va innpå, men eg får skriva for fredag te idag ;-)

Fredag:

Då va eg på UK me ei vennina, så jekk me te henna og eg såv der. Me såg Raske Menn Fast Show, kjeempe løye :)

Lørdag:

Så såg me Twilight om morningen . Anbefale den ;) Så måtte eg jem, då me sko på besøk te en venn av åss. Mangen folk va det.

Søndag:

Så på søndagen inviterte me di som inviterte åss på lørdagen, te kaffi. Det va jo koseligt.. Då va eg og søndagsskole medhjelper .. Greit det :)

Mandag:

Skole igjen .. ?( Jaja .. så har me begynt me nynorsk .. Boring .. -.- Jajajaja .. Me får tåla det. Fulle ikje så møje me i timene nå.,, siden eg bare brette ting osv .. xD

Så va eg på piano, turn (instruktør) åsså va det møte me Sprell Levende (søndagsskole)

Tirsdag:

Idag blir eg igjen bare bedre og bedre venn me ein i klassen .. ein og ein.. Mangen :)

Nå har det våre mye fram og tebage.. ;P Så har me hatt besøk av TV (TV Aftenbladet) Videoen og teksten e her: http://www.aftenbladet.no/lokalt/972407/Sandnes-oppfinner_har_suksess_i_Danmark.html

Det e broren min, han har solgt stort på AppStore (Noge på iPhone)

Bare les ;)

Så bretta eg en gigantiske båt av papir :) Den e kjekke .. så selte eg lodd -.- Hate når eg spør folk og di seie nei før eg har snakt ferdig ... off off .. :S

Så va eg på turn :) 

Ska slutta te sommaren og bjunna på Orientering ;-D

Elske å jogga :D

Så va eg visst her då ;)

Idag legge eg ut VG-listå for uke 3

Bare kommenter :•)

Hilsen Ingvild <3

No comments: