Sunday, March 29, 2009

Starter, stopper, starter osv..

Hallo.
Eg har nok laget nogen blogger før. Eg starte og stoppe heile tiå. Eg får inspirasjon av andre bloggere og vil alltid begynna igjen. Eg glemme å skriva, og då tenke eg jaja, kan skriva imårå og eg glømme det, så har eg heilt glemt det.
Eg kan jo prøva å starta igjen. Bare glem alle di forrige postene mine. Det e nokså lenge siden eg har skrevet di. Gidde ikje å laga ny bruker og sånt.

Eg kan jo skriva nå ka eg har gjort i helgå:
På fredag va eg på UK (Ung Kirke) og var med venner der. På lørdagen va eg instruktør på turn. Me har noge som hette Full fart på en lørdag. Det va greit det, litt lite folk denne gangen, men jaja. Ellers va eg barnevakt resten av dagen og utpå natten. Me lagte taco og greide å spisa alt. Ellers så såg me TV. Forresten va det jo Earth Hour. Me slukte lyse en time. Men det va faktiskt bare 2% av Norge som slukte lyse. Men bra hvis du gjor det ;) Du kan lese mer om det her: www.wwf.no - Noen før-etter bilder fra noen byer i andre land.

Så har eg ikje gjort særlig mye idag. Bare hørt mye på musikk :)
Eg kan skriva ei lista om ka eg hørre på for tiden:
Hans Zimmer
Röyksopp
Coldplay
Kaizers Orchestra
MGMT
Ungfila
Ulike remixer

og endå mer :)

Hade bra :)

No comments: